• Etusivu

Hae it-yrityksiä
osaamisalueittain:

Lehdistötiedote: Uusi ”Liiketoiminnan Digitalisointi” printtilehti julkaistaan Suomessa

9.10.2015 - ite wiki

Digitalisaatio on isosti pöydillä Suomen yrityksissä ja organisaatioissa. Samaan aikaan keskustelu asiantuntijasisältöjen ympärillä käy kuumana verkossa kun it-yhteisö pyrkii jäsentämään digitalisaation vaikutusta yritysten ja yhteiskunnan prosesseihin.

Joskus tuntuu siltä, että kohinan määrä on samalla kasvanut valtavaksi verkkosisältöjen määrän kasvaessa. Siksi päätimme toteuttaa uuden Liiketoiminnan Digitalisointi-printtijulkaisun Suomen markkinaan. Ensimmäisen julkaisun teemana on IoT ja Teolllinen internet.

Julkaisun kohderyhmää ovat it- ja liiketoimintapäättäjät, ja ketkä tahansa digitalisaatiosta, ohjelmistoalasta ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet henkilöt
Digitalisaatio-iot-teolline
Postitamme ensimmäisen julkaisun tämän ja ensi viikon aikana 3.000 Suomen merkittävimmälle it- ja liiketoimintapäättäjälle. Lisäksi Liiketoiminnan digitalisointi on luettavissa ilmaiseksi verkkolehtenä (tilaa ilmainen digitaalinen julkaisu tästä).

Esittelemme julkaisun pääartikkelina ite wikin ja Tekesin IoT ja teollinen internet osaajayritykset Suomessa-kartoituksen tulokset.  Kokonaisuudessaan Liiketoiminnan digitalisointi- julkaisu esittelee 14 asiantuntijakirjoitusta, haastattelua ja tarjontaa laadukkaan artikkelin muodossa.

Samalla viemme www.itewiki.fi- digitaalista mediaa isosti yrityspäättäjien tietoisuuteen ja tuomme silmiä kaikille itewiki.fi-palvelun käyttäjäyrityksille. Liiketoiminnan digitalisoinnin osaajayritysten yhteisöllisesti tuottama ite wiki koostaa yhteen yritykset, referenssitoteutukset ja muut yritysten tuottamat sisällöt.

Ite wikissä on jo yli 900 yritysprofiilia ja palvelussa on tehty yli 115.000 it-yritysten ja referenssien hakua.

Ite wikin ympärille on myös kehittynyt aktiivinen käyttäjäyhteisö joka mm. kirjoittaa digitalisoinnin opasta ja ideoi digitaalisia innovaatioita parantajat-yhteisössä.

Wapice-Iot-ticket

Yritykset mukana sisällöntuotannoissa ja kustannuksissa

Liiketoiminnan digitalisointi-julkaisun sisältö on tuotettu yhteistyössä liiketoiminnan digitalisoinnin osaajayritysten kanssa.

”Liiketoiminnan digitalisoinnin kentän tuntevat parhaiten alan huiput. Olen nähnyt lukuisissa sisältöhankkeissa kuinka tavalliset toimittajat yrittävät tuottaa sisältöä digitalisaatiosubstanssista. Se on usein haastavaa.” Kertoo Johannes Puro ite wiki Oy:stä.

”Liiketoiminnan Digitalisointi-julkaisun ensimmäisessä numerossa pääsemme lukemaan lukuisten huippujen asiantuntijakirjoituksia ja haastatteluja.
Meillä on aiheina esimerkiksi sopimisen merkitys palveluliiketoimintaan siirryttäessä, johon haastattelimme Bird & Birdin Jesper nevalaista, Affecton IoT-guru Pekka Savolainen avaa prototyyppayksen potentiaalia ja Espotelin Tomi Kyllönen jäsentää teollisen internetin tuotekehityshankkeiden läpivientiä.Lukijoille on siis luvassa laadukasta sisältöä alan johtavilta tekijöiltä,” Kuvaa ite wikin co-founder Eeva Melama tulevia sisältöjä.

Liiketoiminnan digitalisointi-julkaisu ilmestyy teemoittain, mutta julkaisuaikataulu pidetään tässä kohdassa auki. ”Ite wiki avaa markkinaa aina ajankohtaisista aiheista ja IoT ja Teollinen internet oli selkeä valinta ensimmäiseksi teemaksi. Seuraavaa teemaa voidaan ideoida taas yhdessä käyttäjäverkostomme kanssa”, Puro lopettaa.

Liiketoiminnan Digitalisointi-julkaisu ilmestyy 9-12.10.2015 printtinä ja digitaalinen versio 13.10.2015.

Liity lehden tilaajien listalle tästä.

Jätä kommentti - kommentteja(0)

Jätä kommentti

Emme julkaise sähköpostiosoitteita. Pakolliset kentät on merkitty tähdellä *

Enter the text from the image below